tiistai 20. marraskuuta 2012

Päivä Hannan kanssa

Tänään pääsette mukaani aivan tavalliseen tiistaipäivääni. Aamu alkoi herätyskellon pirinällä kello 06.30 ja pikaisella meikkaamisella, hiustenlaitolla sekä pukeutumisella. Jälleen kerran olin aivan koomassa, aamuherätykset eivät ole kyllä sitten yhtään mun juttu! Niinpä pääsin lähtemään kohti koulua vasta kello 07.15, joten meinasi kyllä tulla hippasen kiire...


Mun koulumatka on yhteen suuntaan 68 kilometriä ja matka kulkee kahden maakunnan ja neljän kunnan alueella. Ei siis mikään ihan vaatimattomin koulumatka! Tänään huudatin autossani viime aikoina hyvin paljon levylautasellani viihtynyttä CTL-nimistä yhtyettä (klik).

Koulussa mulla oli tänään vuorossa kokonaiset kahdeksan tuntia tietokoneella istumista, parhaimmillaan itse asiassa jopa kahdella koneella yhtä aikaa. :D


Sain tehtyä sekä kampausportfoliota että opinnäytetyötäni eteenpäin ihan kivasti päivän aikana. Päivän katkaisi kouluruokailu, joka yleensä on mulle päivän kohokohta, hyvän ruuan ystävä kun olen. Tänään valitettavasti oli yhtä inhokkiruuistani, siskonmakkarakeittoa, joka jäi kyllä syömättä. Huonoja vitsejä sen sijaan keksittiin siskonmakkaroista tyttöjen kanssa sitäkin enemmän. Onneksi tarjolla oli myös runsastäytteisiä voileipiä sekä pannaria hillon kera, niin ei tarvinnut istua koneella loppupäivää vatsa kurnien.


Koulupäivä loppui suunnilleen 15.45 ja kotimatka taittui pimeydessä ja tihkusateessa jälleen hyvää musiikkia kuunnellen. Kotipihassa olin kello 16.42.


Pikaisen kotona käymisen jälkeen suuntasin jo kovaa vauhtia kirppikselle järjestämään myyntipöytääni. Se on mulla muuten varattuna enää perjantaihin asti, joten nyt ihmiset sankoin joukoin Jera-kirppikselle tekemään löytöjä! Pöydästä löytyy niin vaatteita koosta S kokoon XL kuin kirjoja ja astioitakin.


Pöytäni löytyy numeron 118 kohdalta!


Kirppisvisiitin jälkeen menin katsomaan työssäoppimispaikalle, josko kosmetologiserkkuni olisi töissä vielä. Siellähän hän oli ja pyysin hänet kanssani syömään työpäivänsä jälkeen. Hetken aikaa sain odotella ja sitten suuntasimme PizzaBuffaan, jossa on nyt marraskuun ajan tiistaisin huipputarjous: kaksi tyyppiä saa syödä yhden hinnalla. Suomeksi sanottuna siis 4,60 eurolla saa mättää pizzaa, lihapullia, salaattia, limua, kahvia ja vaikka mitä muuta niin paljon kuin napa vetää. Ja kyllä se maistui, tässä eka lautaselliseni. ;)


Masut täynnä oli hyvä mennä katsomaan serkun luo illan Salkkarit ja puhumaan tyttöjen juttuja. Kellon viisareiden näyttäessä 20.30 päätin lähteä kotiin. Kotona sain yhtäkkisen siivousinspiraation ja nyt kämppä kiiltää putipuhtaana. Siivousintoilun jälkeen katselin BB-jakson, josta siis allaoleva kuvakin.


 BB:n katselun lomassa päivittelin blogia ja nyt onkin aika jo mennä nukkumaan. Hyvää yötä vain kaikille! :)

7 kommenttia:

  1. sul on toi ihana seppälän musta paita tuolla!! mikset oo mulle tarjonnu :o tarjoon vaikka siiderin jos saan sen! jos se on siis se lasten puolelta joka mul oli joskus baariski? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tienny, että sä haluat sen. :D Jos se ei ole huomenna mennyt siihen mennessä ku pääsen koulusta niin otan sen sivuun sulle :D

      Poista
  2. Hanskin kanssa mussuttamassa pizzaa :D

    VastaaPoista
  3. Voi huhhuh vittu respect. Mä en IKINÄ jaksaisi tehä noin pitkää päivää vuositolkulla. Ja vielä jaksat melko usein päivitellä blogiakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään jaksaisi todellakaan tätä joka päivä. Nyt oon onneksi niin onnellisessa asemassa, että käyn koulussa parina päivänä viikossa ja muuten oon työssäoppimassa, jossa päivät on 2 tuntia lyhyempiä ajomatkan takia eli 9-17. :)

      Poista