keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Hiuskoostetta vuodelta 2012

Olen päässyt tekemään monenlaista tukkaa viime vuoden aikana ja kuvia olen nappaillut oikeastaan vaan suuremmista muutoksista, joissa joko hiusten väri tai leikkausmalli muuttuu radikaalisti. Keräsin tähän teille kuvakoostetta niistä. Enjoy! :)

Lyhyttä:










Puolipitkää:







Pitkää:






Miehiä (no okei, poikia ehkä ennemmin :D) :







Kaikki kuvat ja vielä enemmänkin löytyy blogistani muodonmuutokset-tägiä klikkaamalla. :)

4 kommenttia:

  1. kaikki sun leikkaukset tahtoo olla niin samanlaisia ja muutenkin saa sellasen kuvan kun olisit jämähtänyt monta vuotta taaksepäin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on anonyymin hyvä huudella^^ Rupeeppa ite kampaajaks.

      Poista
    2. No onpas samanlaisia leikkauksia.. Hankkisit lasit ja menisit muualle angstaamaan. Jämähtäny monta vuotta taaksepäin.. Niin vissii! Ärsyttää tollaset kateelliset paskat!

      Poista
    3. Minä tosiaan olen kampaajaOPISKELIJA ja VAIN IHMINEN. Minulla on myös oma tyyli tehdä tukkaa, niin kuin jokaisella kampaajalla. Otan myös mieluiten kuvia sellaisista hiuksista, joista itse pidän. Esimerkiksi tein kerran piilokaljun miehelle, jolla oli suht pitkä tukka ja hän oli lopputulokseen oikein tyytyväinen. Minä en pitänyt yhtään ko. hiustyylistä, joten ei olisi tullut mieleenkään kuvata sitä blogiin, vaikka se olisikin ollut kuinka hyvin toteutettu. Olen myös tehnyt kaksi kertaa lähiaikoina permanentin, jonka kantaja on ollut selkeästi tosi iloinen saadessaan pientä kiharaa, mutta minä en ole halunnut kuvata sitä, koska itse en kauheasti tykkää permiskiharasta.

      Ekalle anolle tiedoksi, että en edes tiedä varmaan, mikä on ollut hiuksissa muodissa monta vuotta sitten, kun alalla olen ollut vasta vuodesta 2010. :)

      Kiitos Anskulle ja tokalle anolle puolustuspuheenvuoroista. :)

      Poista