sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Miniloma Savonlinnassa

Blogiani pidempään lukeneet tietävät varmaan heti, mitä Savonlinnassa käynti mulle tarkoittaa. Uutta tatuointia tietysti! :) Tällä kertaa viivyttiin paikkakunnalla kaksi päivää, koska Jannelle tehtiin isompaa projektia. Lähdettiin siis kotoa jo sunnuntai-iltana ja yövyttiin puolessa välissä matkaa eli Jyväskylässä kaverin luona. Jyväskylästä matka Savonlinnaan alkoi aikaisin maanantaiaamuna. Perille Kustom Works Tattoo -liikkeeseen päästyämme tatuoijat Akseli ja Toni alkoivat heti hommiin. Mun kuva valmistui aika nopeasti ja lähdinkin sitten kiertelemään Savonlinnan kauppoja, kun Janne jäi vielä piinapenkkiin. :D Ainoa ostokseni oli housut ja nekin löytyivät kirpparilta. :) Seuraavan kuvan nappasin kävellessäni takaisin liikkeelle, kuinka kaunista!


Kun Jannea oli kidutettu tarpeeksi yhdelle päivälle, lähdettiin tsekkaamaan meidän hotellihuone, joka oli Pietari Kylliäinen -nimisessä hotellissa. (Kuva huoneesta on tosin otettu vasta seuraavana aamuna.)


Illalla käytiin syömässä Perlina di Castellossa, joka on italialainen ravintola. Alkuruuaksi saatiin miniannos oliiveja, tomaatteja ja leipää, jota sai kastaa oliiviöljyyn.


Söin Pasta di Pollon, jossa oli pastan ja kanan lisäksi oliiveja, aurinkokuivattuja tomaatteja, mozzarellaa ja tomaattikastiketta. Annos oli todella maukas ja täyttävä! Yleensä en edes pidä oliiveista, mutta tähän ruokaan ne sopivat mielestäni todella hyvin. :)


Janne söi Risotto al Tonnon, joka sisälsi pariloitua tonnikalaa, tomaattirisottoa ja yrtti-mascarponevaahtoa. Jannenkin ruoka oli kuulemma oikein maistuvaa ja vei hyvin nälän. :)


Mun illallisseurani. <3


Syömisen jälkeen käytiin vielä juomassa yhdet The Castle Inn -irkkupubissa, joka oli tosi viihtyisän oloinen paikka.


Hotellihuoneessa tissuteltiin vielä vähän punkkua ja maisteltiin sen kanssa suklaata. <3


Seuraavana aamuna Janne lähti taas tatuoitavaksi ja mä sain vielä nukkua hetken. Sitten laittauduin rauhassa, kuuntelin musiikkia, fiilistelin alkavaa päivää ja nappasin pari selfietä. Onko muuten hiukan outoa, että mulla on valkoinen paita päällä? :D


Huone piti luovuttaa kahdeltatoista ja sitten mäkin lähdin taas tatskaliikkeelle. Jannea tatuoitiin vielä jonkin aikaa ja mä istuskelin vieressä. Kun projekti saatiin valmiiksi, käytiin vielä Tonin kanssa syömässä Uskudar Kebabissa ja sitten ajeltiin takaisin kotiin sellaiset 6-7 tuntia. :D


Loppuun vielä kuva mun uudesta tatuoinnista. Sain kyllä huomata, että sitä on tosi vaikea vangita yhteen kuvaan niin, ettei teksti vääntyisi mistään suunnasta ja että koko teksti on kerralla näkyvissä. Tässä nyt kuitenkin tällainen kuva, josta ainakin jonkinlaisen käsityksen saa. ;) Tatska on siis mun kyljessä ja vasemmalla tässä on mun etupuoli. :D Tatuoinnin merkitys on mulle hyvin henkilökohtainen ja olen päättänyt ottaa tämän jo yli kolme vuotta sitten. Merkitystä en lähde tässä nyt sen enempää selittelemään ja alunperin mietinkin, että näyttäisinkö koko tatuointia teille ollenkaan. Siinä se nyt kuitenkin on. Täydellinen. <3


1 kommentti:

  1. Sulle kyl sopii hyvin muutkin värit kuin musta! Mulla ois postausehdotus; tekisitkö semmoisen kämppäesittelyn? :)

    VastaaPoista