keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Uusi tatska ja hiukan muutakin

Viime viikon torstaina työkaverini värjäsi mun tyvikasvun ja teki kivat kiharatkin. Kiitos vielä. <3


Perjantaina kävin porukoilla ja äiti oli löytänyt kaapista mun kutosluokan todistuksen. :D


Lauantaina töiden jälkeen suuntasin katsomaan Hevisauruksen keikkaa kahden siskoni ja toisen lasten kanssa. Oli muuten hyvä keikka! Suosittelen lämpimästi kaikille raskaamman musiikin ystäville, joilla on isot ennakkoluulot lastenlauluja kohtaan. :D


Minä ja kummityttöni keikalla:


Lauantai-iltana tuli taas baareiltua ja Stagella oli Turmion kätilöt. Keikka jäi tosin multa melkein täysin näkemättä, koska baarissa oli niin paljon tuttuja, joiden kanssa oli ilmeisesti liikaa puhuttavaa. :D Sunnuntaina suunnattiin sitten superpirteinä isänpäivän viettoon porukoille. Onneksi olin jo edellisenä iltana leiponut iskälle lahjaksi suklaamuffinssit, koska sunnuntaiaamuna leipomisesta ei olisi varmasti tullut mitään... :D Isosisko oli tehnyt kakun. :)



Sitten siihen uuteen tatuointiini. <3 Jos vaikka useampi p*skalaatuinen kännykkäkuva korvaisi sen yhden hyvän järkkärillä otetun,.. :P (Joulupukki, tuo mulle uusi kamera pliiiis.) Mullahan oli alunperin käsivarressa rusetti, joutsen ja timantit. Nyt tehtiin noista kuvista yhteneväisempi kokonaisuus tekemällä niiden sekaan kiertämään helminauhaa ja taakse pilviä. Tällainen se nyt sitten on:





Tatuoinnin teki Akseli  Kustom Works Tattoossa Savonlinnassa. Tykkään isolla T:llä, entäs te siellä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti