sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Kulunutta viikkoa kuvina

Viime viikon lauantaina tein työpäivän päätteeksi työkaverilleni kampauksen hänen iltamenojaan varten:



Itse olin samaisen lauantai-illan vanhojen koulukavereiden kanssa bailaamassa. Oli huippu ilta, mutta kuvia ei tullut otettua ennen kuin takaisintulomatkalla Vammalasta auton takapenkiltä käsin. Upea auringonnousu! :)



Sunnuntaina olin rannalla. Maanantaista torstaihin olin töissä ja aina töiden jälkeen siellä biitsillä sitten istumassa. :D Torstai-iltana Janne yllätti mut rantapiknikillä, johon kuului patonkia, marjoja ja viiniä! :)



Hommasin myös itse vadelma-minttusiiderin, joka on mun lempparisiideri! <3


Vatut maistuivat ja tuuli pörrötti tukkaa! :D



Perjantaina mulla oli vapaapäivä. Nukuin pitkään, siivosin kämpän ja sitten lähdettiin Jannen äidin luo grillailemaan. Sää oli jälleen kerran aivan mieletön ja grillin kuumetessa tuli nappailtua vähän kuvia maisemista ja muusta. :)









Eilen eli lauantaina olin taas töissä ja sen jälkeen pidettiin vähän bileitä mun kämpillä. Tänään olen syönyt ruuaksi uusia perunoita ja silliä, nukkunut päiväunet, käynyt ajelemassa ja katsellut muutamia jaksoja Sinkkuelämää. Tällaista pääosin kuului siis mun viikkooni tällä kertaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti