keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Pirteä harmaavarpunen

Tämä parturi-kampaaja pääsi viimeinkin tänään toisen parturi-kampaajan penkkiin. Oranssi otsis oli jo niiiiin nähty (ja tyvikasvuakin pari senttiä). Ai miten niin mä kyllästyn nopeasti? ;)


Väriä päässä ja kulmakarvoissa vaikuttamassa. Kulmissa perustummanruskeaa, mutta entäs hiuksissa? (PS. Mulla ei ole ripsaria tässä kuvassa ollenkaan, koska tajusin vasta vähän tämän kuvan ottamisen jälkeen, että olin unohtanut aamulla kokonaan ko. tuotteen käyttämisen. Pliis, sanokaa etten oo ainoa, jolle on joskus käynyt näin? :D)


No, haaveena mulla oli kuitenkin sellainen tukka, jossa päävärinä olisi musta ja sen seassa etutukassa ripaus metallinhohtoista harmaata. Annoin kollegani Saijan päättää värin sekoittelut ja asettelut. Oon tosi tyytyväinen lopputulokseen, sain kesäni piristykseksi harmaata hohtoa otsikseen ja sen viereisiin pidempiin hiuksiin. :)



Edelliset kuvat otin heti kotiin päästyäni parturin jälkeen. Sitten kutsuikin jo ranta, jossa viihdyin tänään varmaan reilut neljä tuntia köllöttelemässä. Tämä kuva on otettu ehkä tunnin rantsuilun jälkeen, tällä hetkellä iho onkin vähän ruskettuneempi punaisempi... :P


Harmaa hiuksissa jakaa varmaankin mielipiteitä. Mitä just sä ajattelet? :)

2 kommenttia:

  1. Väri ois saanu olla ehkä erottuvampi mut musta se on silti tähän astisesti hienoin :-)

    VastaaPoista
  2. Et ole ainoa, jolta on jäänyt ripsari!! Multa jäi kanssa joskus ja oli kamala huomata se yhtäkkiä kesken päivän, tuli niin alaston olo yhtäkkiä :D Ja tukka on hieno! :)

    VastaaPoista