tiistai 10. kesäkuuta 2014

Lahjareissulla

Eilen käytiin Jannen kanssa vihdoinkin Porissa. Janne oli siis luvannut mulle synttärilahjaksi uuden hajuveden ja herkuttelun Amarillossa. :) Otettiin pikaiset asukuvat ennen matkaan lähtöä ja mulla oli päällä jälleen kerran varsin kirppispainotteista vaatetusta:


Toppi (spiraldirect.com) ja leggarit (Gina Tricot) on ostettu viime kesänä fb-kirppiksiltä, neule on myös kirppikseltä (alunperin Seppälän). Ballerinojen ja kaulakorun alkuperästä ei ole kyllä nyt mitään muistikuvaa. :D




Juomamme Amarillossa, Jannella Heineken ja mulla Somersbyn päärynä:


Joku malttamaton odottaa ruokaansa... :D


Mun Amarillo Big Burger ja takana Jannen Naga Burger. Amarillon ruokalista oli näemmä mennyt edellisen käyntimme jälkeen uusiksi ja oltiin heti tulisen ruuan ystävinä innoissamme tuosta Naga Burgerista. Mä sitten kuitenkin jänistin, kun ajattelin, että jos se onkin liian tulinen. Jannen annoksesta maistettuani totesin, että hamppari olisi ollut juuri sopivan poltteleva. Iski siis annoskateus ja aion seuraavalla kerralla todellakin itsekin ottaa Naga Burgerin! :D


Ostosten esittely on ilmeisesti vanhanaikaista, mutta tässä silti kaksi mekkoa, jotka löysin H&M:ltä. Lisäksi ostin yhden mustan ohutolkaimisen perustopin (4,95 e), joita käytän melkein päivittäin. Ekana musta vilpoisa mekko taskuilla varustettuna (9,99 e):


Sitten tähän mustaan polka dot -mekkoon (9,99 e), joka oli aivan superlöytö!! Rakastan mustaa, pallokuosia, avointa selkää, levenevää juuri oikean mittaista helmaa... <3 Ja hintaa, juuri mun budjettiini sopiva! :D



Oltiin sovittu, että valitaan yhdessä Sokokselta jokin tuoksu, joka miellyttää meitä molempia. Olen viime aikoina käyttänyt paljon Paris Hiltonin tuoksuja ja rakastan niitä edelleen yli kaiken, mutta nyt oli aika valita välillä jotain muutakin. Päädyin Escadan Taj Sunset -tuoksuun. Nordicfeel.fi-sivulla sitä kuvaillaan näin: Taj Sunset on yksi Escadan suosituimmista kesätuoksuista. Tässä makeassa ja pehmeässä tuoksussa hurmaavat trooppinen mango ja samettinen kookoskerma, joiden veikeä kontrasti kuljettaa sinut jännittävään ja eksoottiseen kesäiseen tunnelmaan - aivan kuten Goan kesään!







Me so happy now! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti