tiistai 19. marraskuuta 2013

7 outoa faktaa minusta

1. Pelkään pimeää. Siis ihan oikeasti, en uskalla nukkua yksin ilman valoja tai mennä illalla ulos pimeään ilman seuraa.

2. Rakastan kynttilöitä ja tuikkuja. Nytkin istun kirjoittamassa tätä postausta tuikkujen loisteessa. <3

redhubble.com
3. Mun hiuksiin ei saa koskea. Ainoa tilanne, kun hyväksyn tukkaani koskemisen on itse ollessani parturissa asiakkaana.

4. Olen tosi huono uimari. Kammosin yläasteen liikuntatuntien uimahalliosuutta yli kaiken ja luistin siitä milloin minkäkin tekosyyn varjolla.

5. Odotan joulua, koska jouluruoka on parasta. <3

nettiet.fi
6. Vihaan sukkia. Ne tuntuvat mun mielestä tosi epämiellyttäviltä jaloissa ja olen mieluiten ilman niitä aina kun mahdollista.

7. Olen aivan liian kiltti. Mun on tosi vaikea kieltäytyä mistään ja yritän aina miellyttää liikaa kaikkia.

Yllättikö joku fakta? :)

2 kommenttia:

  1. Hoi! Täällä toinen pimeäkammoinen! :D Eksyin tänään tänne sun sivuille, ja taidanpa tulla uudestaankin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä etten oo ainoa. :D Ja kiva kuulla, tervetuloa! :)

      Poista