maanantai 14. lokakuuta 2013

Mitäs mulle kuuluu?

Käytiin Pisaran tyttöjen kanssa lauantaina Helsingissä I love me -messuilla. Oli tosi kiva reissu ja mielenkiintoiset messut! :) Hirveästi siellä ei hiusjuttuja ollut, mutta terveyttä, kauneutta ja muotia sitäkin enemmän. Olin myös varmaan ekaa kertaa ikinä näin hienossa muotinäytöksessä (josta mulla on vain paskoja kännykällä otettuja kuvia, blääh).


Messuilla oli myös kaikkia kilpailuja, tässä vuorossa on Bodypaintingin SM-kisat. Tuo ruusu oli ihan superhieno! <3


Näytejuttuja ja ruokamaistiaisia oli melkein joka kojussa. Kaikkea ilmaisroinaa tuli siis haalittua kotiin. Näistä kiinnostavimmat ovat luonnollisesti nuo Moroccanoilit. :)


Olin päättänyt jo viikkoja sitten (Big Brotheria katsellessa, kuinkas muuten :D) ostaa messuilta itselleni Selättimen, jos sen saisi sieltä edullisemmin kuin netistä tilaamalla. Messutarjouksena sai sitten kaksi Selätintä 100 eurolla, joten ostettiin kaverin kanssa sellaiset. Jos joku ei siis vielä tiedä, niin Selätin on tosi kätevä ja hauska tapa pitää selkä kunnossa ja treenata. Olen tätä jo lauantain jälkeen hiukan testaillut ja vaikuttaa ihan mahtavalta! :)



Ostin myös uuden nenäkorun, koska vanha on niin rasittava.


Tavoitteena oli lisäksi löytää joku kiva hoitoaine hiuksille. Päädyin sitten tällaiseen Tigin tekijöiltä tulleeseen korjaavaan hoitsikkaan, joka kustansi 10 euroa.


Muutaman tunnin messuilun jälkeen suuntasimme Jumboon. Kävimme Amarillossa syömässä (Chicken Burrito, ah <3) ja shoppailtiin vähän. Löysin vihdoin ja viimein uuden pikkulaukun. Vanha lempparini hajosi jo varmaan vuosi sitten ja nyt olen kituuttanut laukulla, josta en edes hirveästi tykkää. Kävin kolmesti kyttäämässä tätä kaupassa kiertelyn aikana ja lopulta päätin, että kyllä se nyt on saatava. :D 29 euron hinta vaan tuntui aika suolaiselta, kunnes huomasin -20%-kyltin, jolloin hintaa jäikin enää hippasen yli 23 euroa, jei. :)



Sellainen oli siis lauantaipäiväni. Nyt ajattelin erittäin loogisesti kertoa perjantaista (:D), jolloin multa poistettiin luomi. Mulla on tosi paljon luomia eikä niistä ole ollut pahemmin vaivaa ennen. Nyt tämän tietyn luomen kanssa on käynyt lähiaikoina kahdesti niin, että olen vahingossa repäissyt sen kynnellä auki. Toisella kertaa oikein kunnolla ja verta tuli ihan kiitettävästi. Sen jälkeen varasin ajan lääkärille. Ennen lääkäriaikaa luomi kuivui kasaan ja irtosi osittain. Nyt sitten perjantaina kävin poistattamassa sen mitä luomesta oli vielä jäljellä. Oonko vähän katu-uskottava tikkieni kera? :D (Ja joo, pidän siinä kyllä laastaria päällä, mutta nämä kuvat otin ilman. Perjantaina mulla oli tosi hieno violetti avaruuslaastari... ;) )



Tämän kuvan löysin äsken koneelta ja mitenkään asiaan liittymättömänä ajattelin lykätä senkin tähän, koska mun uutta tatskaa ei ole tainnut näkyä täällä blogissa parantuneena vielä ollenkaan (paitsi edellisessä kuvassa haha :D). Eli siinä meikäläisen rusetti! <3


Postauksen lopuksi vielä kuva tämän päivän yhdestä aktiviteetistani, sämpylöiden leipomisesta. Tuli tosi hyviä! :)

2 kommenttia:

  1. Sattuuko sua muuten tuommoisen nenäkorun laittaminen missä toi tuolta päästä on hiukan paksumpi, koska ite en oo uskaltanu kokeilla vaikka sellaisen omistan kun pelkään että se sattuu kun sisko on niin pelotellut ..?:D Tai ainakin että sen pois ottaminen sattuis kamalasti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo vielä kokeillut, ku nyt mulla on sellainen sisältä "kiemura" koru. Menee vaan niin hermot tähän kiemuraan, ku se aina valahtaa näkyviin nenästä. :/ Täytyy varmaan vaan yrittää kestää se hetken kipu, niin pääsee tästäkin ongelmasta.

      Poista