torstai 26. syyskuuta 2013

Kynsiä ja näytöksiä

Tiistaina mulla oli vapaapäivä töistä. En kuitenkaan malttanut pysyä Pisarasta poissa, vaan kävin huollattamassa kynteni. :D Tältä ne näyttivät kuuden viikon huoltotauon jäljiltä:


Ja uudet iiiihanat kynteni, jotka tehtiin mun netistä löytämän kuvan pohjilta. Huomatkaa timantit keskarissa ja nimettömässä. ;)


Huollon jälkeen lähdettiin neljän kampaajan voimin kohti Poria ja Schwarzkopfin Essential Looks -näytöstä. Tältä meikäläisen päivän nassu näytti, kun jaksoin jopa aamulla laittaa piiiitkästä aikaa vähän enemmän meikkiä... :D


Käytiin Porissa ensin täyttämässä vatsat Amarillossa. Söin lohisalaatin, oli hyvvväää. <3


Sitten jo hiusnäytös alkoikin. Itse viihdyin todella hyvin, koska näytöksessä oli sopivasti malleja, asialliset ja osaavat kouluttajat (mitä osasin jo entuudestaankin odottaa) ja lisäksi sain hyviä vinkkejä syksyn ja talven hiusmuodista. En sen enempää lähde kuvia selittämään tähän, mutta tässä kuitenkin Essential Looksin antia:





Mun suosikkitukka:






Saatiin kaikki lopuksi testata tuota kohuttua ihmekiharrinta, joka imaisee hiukset sisäänsä ja tekee niihin täydellisen kiharan. Oli kyllä kätevä laite! Sen nimeä en nyt tietenkään valitettavasti saa päähäni. :(


Oli kiva ja antoisa päivä kaikin puolin! :) Ja oon taas superonnellinen uusista kynsistä! <3

6 kommenttia:

  1. Vitsit kui nätit kynnet sait nyt :)

    ps. mun blogissa on sulle haaste.

    VastaaPoista
  2. Mulle tehtiin kiharat tolla työharjottelussa, PYSYI! : o Ja asetuksena valmiikis että eri suuntiin kiharat ja oli ihan sikaluonnolliset.
    Mulla sama näytös edessä ens viikolla. ; ) Joo ja niin, onko toi sun suosikkitukka tehty veitsellä? Näittekö sitä? Näyttää jotenkin niin raffilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nähtiin kun sitä leikattiin ja ihan saksilla. Sattui vain olemaan kampaajaopiskelija kyseessä, hiukan liikaa värinpoistokokeiluja ja siten kemiallista leikkaustakin tapahtunut ;D

      Poista
  3. Niin ja mulla siis ei yleensä pysy kiharat, laittoi tököttejä alle tai ei. ; )

    VastaaPoista