tiistai 13. elokuuta 2013

Randomia

Järjestelin tänään mun vaatehuonetta. Mullako muka paljon mustia vaatteita? Tässä siis murto-osa niistä. :D


Käytiin Jannen kanssa viime perjantaina terassilla kuuntelemassa livemusiikkia. Tältä mä näytin Stagen vessan peilin kautta ikuistettuna:


Asun alaosana toimi fb-kirpparilta ostetut ristileggarit.


Mulla ei oikeasti ole mitään asiaa, mutta oon vaan niin innoissani siitä, että sain kerrankin käytettyä vapaapäiväni järkevästi. Oon siis siivonnut ihan koko päivän. Pitäisköhän hankkia elämä? :D

2 kommenttia:

  1. Etkö halua siis ollenkaan pukea värillistä ylle ja miksi? Olet hoikka ja osaat myös tehdä hiuksista upeat! Mitä muita sun lempiväreihin kuuluu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kuin jo blogin nimi kertoo, oon hulluna mustiin vaatteisiin. On mulla myös muutama valkoinen vaate ja taitaa jotain harmaata ja punaistakin löytyä. Eniten tunnen oloni kotoisaksi ja parhaimman näköiseksi mustissa. :)

      Tykkään kyllä mustan lisäksi esimerkiksi violetista, sinisestä, punaisesta ja hopeasta. On mulla nytkin musta-sininen tukka. :) Ja kiitos kehuista!

      Poista