tiistai 23. heinäkuuta 2013

Uus tukka ja kynnet!!

Tuli tänään vietettyä työpaikallani Pisarassa yli 12 tuntia. :D Ensin tein töitä ja sitten sain istua muiden puunattavana. Mun tukka näytti tänä aamuna vielä tältä:


Hirvee tyvikasvu!

Violetti otsis, jossa ei mitään muuta vikaa kuin se, että olin jo niin totaalisen kyllästynyt siihen.


Ekan vaalennuksen jälkeinen värikirjo hiveli silmää... :D Toinenkin vaalennus tehtiin, mutta siitä mulla ei ole kuvaa.


Teille, jotka tulette blogiini googlaamalla "purkkatukka", tässä sitä nyt olisi tuo valkoinen tuossa otsiksen latvassa... :DD Venyy ja paukkuu!

Ja sitten se lopputulos:



I'm blue da ba dee da ba die!!! Sinistähän tavoittelin jo viime syksynä, mutta lopputulos muistutti silloin huomattavasti enemmän violettia. Niinpä tukka sitten tehtiin silloin lopulta kunnolla violetiksi. Nyt sain vihdoin siniseni, me so happy! :)) Ja tukkani on tosiaan pelkästään puhallettu kuivaksi näissä eli ei laitettu mitenkään, joten siitä tämä "kampaus".


Siinä on mun uudet kynnet, jotka sain myös tänään. <3 Eli mulle tehtiin oman kynnen geelaus ekaa kertaa elämässäni. Nämä koristelut on niin mun näköiset. :) Oon niin onnellinen näistäkin!

Tästä tuli kunnon hypetyspostaus, mutta kun oon niin innoissani... :D Kommentteja otetaan vastaan!

5 kommenttia:

  1. Hieno tukka ja kivat kynnet :) Ihan sun tyylisiä!

    VastaaPoista
  2. Hassu sattuma, tein lähestulkoon identtisen manikyyrin tänään, tosin hileitä koko kynnen alueella :---O tosin itsellä ihan omat kynnet, jotka lakkasin :D kivat hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hölmösti kirjotin, ihankuin geelikynnet ei olisi ns. omat. Ilman geelausta yritin sanoa ihan vaan :--D

      Poista
    2. No mutta tavallaanhan oman kynnen geelaus ei olekaan pelkkää omaa kynttä. :) Ja aika hyvä sattuma! :D

      Poista