perjantai 28. joulukuuta 2012

Alennushaukkana

Joulunjälkeiset alennusmyynnit Porissa oli pakko päästä kokemaan, vaikka ainahan se on sitä samaa: liikaa töniviä ihmisiä kuumissa ja ahtaissa kaupoissa ja puolen kaupan mittaiset jonot niin sovituskoppeihin kuin kassoillekin. Onneksi tuotteiden hintoja oli kuitenkin sentään alennettu reippaalla kädellä, mikä teki tapahtumasta vähän siedettävämmän. ;)

Elämän perustarpeita, hiuslakkaa ja puuteria (molemmat vanhoja tuttuja hyväksi havaittuja tuotteita ja sopivia opiskelijabudjettiin).


Ohutta kangasta oleva huivi, jota katselin jo pari kuukautta sitten sillä silmällä. Nyt hintaa oli puolet vähemmän, joten eipä tarvinnut kahdesti miettiä. (Gina Tricot)


Ihana pehmoinen ja pörröinen tuubihuivi, jonka siskokin heti totesi olevan mun näköinen. ;) (Gina Tricot)


Musta toppi, jonka etupuolella tekstiä...


...ja takaosa pelkkää pitsiä "pyrstön" kera. Iiiihana! (Seppälä)


Ehkä hitusen outo värivalinta mulle, mutta tämä toppi vaan huusi mun nimeä. Onhan siinä sentään edessä tosi hieno pääkalloprintti...


...ja takana mieletön pitsinen painijanselkä! (Seppälä)


Ajatella, näinkin pieneen määrään ostoksia sain kulutettua aktiivista kaupoissakiertelyaikaa yhteensä neljä tuntia... :D Jos jonkun asian olen oppinut, niin sen, ettei shoppailureissuille kannata ottaa kaveriksi kuin samanlaista yhtä hidasta ja pohtivaa seuraa kuin mitä itse olen kaupoilla. Esimerkiksi vuosia sitten eräs mieshenkilö kulki mun perässä kaupassa ja hoki "mä ammun itseni". En kai mä niin paha ole? ;)

3 kommenttia:

  1. Meinasin ostaaa kyseisen topin itsekin, mutta tyydyin jättämän sen sitten kauppaan, koska tajusin että alusvaatteetkin on alennuksessa :DD

    VastaaPoista
  2. Saanko vähän näin randomisti heittää sua haasteella? :-) Voisi olla kiva lueskella vastauksiasi!

    http://sshamandalie.blogspot.fi/2012/12/haastetta-pukkaa.html

    VastaaPoista