perjantai 12. lokakuuta 2012

Forget the brain, use the hair!

Olen tässä lähiaikoina testaillut kahta mulle uutta tuotetta: Simin ekstravahvaa hajusteetonta lakkaa ja Four Reasonsin suihkutettavaa hiuspuuteria.


Jos totta puhutaan, olen kyllä käyttänyt jo yhden pullon täsmälleen samaa hiuslakkaa, mutta erivärisessä pullossa. Tajusin vasta inci-listaa lukiessani, että kyseessä on aivan sama tuote kuin aiemmin syksyllä ostamani pinkkipulloinen lakka. :D


Simin lakka sopii mainiosti hiuksilleni, se on jämäkkää, mutta sen saa harjaamalla pois. Se ei kuivu salamannopeasti, joten juuri lakattua hiusta ehtii vielä hetken sukia oikeaan asentoon. Tuotteen tuoksuttomuus on myös plussaa, koska käytän myös kiiltosuihketta, hajuvettä, deodoranttia jne., joten en välttämättä kaipaa vielä yhtä tuoksua lisää sekametelisoppaan. ;)

Four Reasonsin hiuspuuteria olen aiemmin testaillut joskus entisessä työpaikassani, mutta nyt olen toden teolla paneutunut tuotteen kokeilemiseen. Pidän tästä yhtä paljon kuin Tigin kuivashampoosta eli paljon! Hiuspuuteri imee rasvaa, joten sillä saa freesattua tehokkaasti likaisen tukan. Se myös antaa tuuheutta ja kitkaa hiukseen ja on siten helppoa muotoilla käsin pöyhimällä. Hinnaltaanhan tämä on puolet Tigin Rockaholic-kuivashampoosta, joten opiskelijan kukkarolle sopivampi hankinta. Rockaholicin pullon katu-uskottava ulkonäkö sen sijaan pesee tämän 100-0. ;)

Muita kuivashampoiden tai hiuspuutereiden ystäviä?

6 kommenttia:

  1. Kiva että oot löytäny kivan hiuspuuterin :) Mun makuun tuo KCn puuteri on ihan kamalan hajuista, se pölisee ja ottaa henkeen D: Oon tykänny osiksen vastaavasta, mut enemmän tulee käytettyä osiksen dust it-puuteria :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiuspuutereita on yhtä paljon kuin erilaisia makujakin, onneksi! :) Mulla tuo Osiksen puuteri jää näkymään ikävästi tukassa.

      Poista
  2. Noi on kaks eri lakkkaa eikä suinkaan samaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, osaatko kertoa lisää? Itse ajattelin ne samaksi lakaksi, koska inci on täsmälleen sama ja molemmat lupaavat pitoa 5, volyymia 4 ja kiiltoa 5 (asteikolla 0-5).

      Poista
  3. Täälläkin yksi hiuspuuteriin hurahtanut! Ostin jostain tarjouksesta Osiksen Dust It-mattapuuterin ja se on ollut ihan hyvä ensimmäiseksi. Toi loppuu kohta ja pitäisi keksiä joku uusi tilalle, aattelin Four Reasonsia kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä tosiaan koettaa tuota Four Reasonsia ehdottomasti :)

      Poista