sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Tervetuloa matalaan majaani!

Olen asunut tässä vuokrayksiössä viime syyskuusta asti. Kämppä on kaikinpuolin juuri passeli minulle, vaikka sisustus onkin aika vähän omaa tyyliäni. Jos olisin rikas (:D ) näyttäisi kaikki varmasti aika erilaiselta. En esimerkiksi pidä valkoisista huonekaluista tai vaaleasta puusta sisustuksessa. Juuri edellämainitut kaksi elementtiä ovat aika näkyvillä tällä hetkellä, mutta ehkä sitten joskus vielä mulla on asunto, jossa niitä ei ole. Sitä aikaa odotellessa tervetuloa visiitille nykyiseen lukaaliini!


Eteinen. Ovi vasemmalla ulos ja oikealla kylppäriin.


Nukkumanurkkaukseni. Sänkyni ja yöpöytäni olen ostanut kierrätyskeskuksesta, kirjahyllyn olen saanut pienenä.






Tuossa sänkyni yläpuolella on tekemäni kuvakollaasit minulle rakkaista ihmisistä, eläimistä ja asioista. :)


Tv-tason ja telkkarin olen molemmat saanut lahjaksi.


Noissa kaapeissa majailevat kaikki vaatteeni. Peili nojaa kaappeihin, koska olen havainnut sen kätevämmäksi lattialla liikuteltavana kuin seinään kiinnitettynä.


Ihana auringonpaiste. <3 Kirjoituspöydän olen saanut pienenä ja tuolin olen saanut joululahjaksi. Mulla on kaksi konetta, läppäri, jota käytän ja pöytäkone, joka ei toimi kunnolla.


Sohvan olen ostanut kierrätyskeskuksesta ja sohvatyynyt kirppikseltä. Matto on mummin tekemä. Makkari-olkkari-työhuone-yhdistelmästäni pääsee pikkuruiseen keittiööni.



Kuvia seinällä.


Nämä tuikkulyhdyt olen ostanut itse ja ne tulevat varmasti mukaani sinne the Unelmakämppäänkin sitten joskus.


Kurkistus keittiööni. Tykkään tosi paljon noista keittiön tasojen väristä. <3


Jääkaapin oveen kuuluu magneetit niin kuin jäätelö kesään!



Tärkeitä juttuja tärkeiltä ihmisiltä <3


Punaiset kodinkoneet miellyttävät silmääni erittäin paljon. Molemmat olen saanut lahjaksi. En muuten ole ikinä vielä syönyt tuon pöydän ääressä, syön mieluummin olkkarissa. :D


Kylppäri on ehdottomasti kämppäni heikoin lenkki, se on ahdas, kolkko ja lattia on aina märkä, koska jokin vuotaa.


Osa hiustuotteistani (jotka eivät yllättäen mahdu kaappiin ;) ).

Kiertoajelu on ohi. Hyvää illanjatkoa ihmiset! :)

8 kommenttia:

  1. Helvetin tylsä, ankea ja väritön luukku. Noi kaikki kuvat seinillä, kortit sun muut on niin mauttomia.

    VastaaPoista
  2. Tykkään, ihanan siisti ^^!

    VastaaPoista
  3. ihanan näköinen asunto... :) Muutenki kaikki sun kuvat täällä.. :)

    VastaaPoista