perjantai 22. kesäkuuta 2012

Juhannuksen roolileikkejä

Mulla on valtavasti vaatteita ja asusteita. Tänään päätin hiukan leikitellä kokoamalla niistä asukokonaisuuksia, joita en nyt ihan välttämättä pukisi päälleni julkiselle paikalle... ;)

VAROITUS! Seuraava kuvamateriaali saattaa järkyttää herkimpiä lukijoita!


"Siis mä rrrrrakastan leo-kuosii yli kaiken. MIAU!!!"


"Mun mielestä nää kasarikuteet sopii ihan hyvin 2010-luvulleki, eiks je?!"


"Tauno-Petteri heti nurkkaan häpeämään, opettajan tuolille EI saa laittaa nastoja!!!"


"Mun nimi on Aina Vadelmainen ja musta pinksuli on niin söötti väri."


"Hei, tuletko kanssani pyhäkouluun?"


"No ziiiz mä ainagi lähen tonne nurtsille ottaan niinq arskaa ja maisteleen sidukkaaa niinq truu siideripissis. Röökit ja känny tulee messis niinq tuo tisseis hihi!!1"


"Motoristeille ei v*ttuilla."

Järkyttävä kuvamateriaali päättyy tähän. Nyt saa avata silmät.

Mikäs oli teidän suosikkiasu ja arvatkaapa myös, mistä itse tykkäsin eniten. Mahtavaa, kaunista ja turvallista juhannusta kaikille!! :)

14 kommenttia:

  1. taisit tykätä eniten vikasta? :) noi kasari ja pissis oli aika jäätäviä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taidan olla aika helposti luettavissa :D Totta, vika oli ehdottomasti oma suosikkini :) Jep, kasari ja pissis ei oikein ollu omaan makuunkaan :DD

      Poista
  2. Pinkki läpikuultava paita oli kyllä yllättävän kaunis vaikka en niin värin fani olekaan :D Motoristi asu näytti jopa sopivan sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tykkään itekin siitä paidasta, tosin mieluiten yhdistettynä mustaan eikä pinkkiin ;) Kiitos, viihdyin hyvin motoristina 8)

      Poista
  3. Toi vika on varmaan suosikkisi. :) tuo kasariasu oli ihan kauhea! :D Pinkkikokonaisuus oli söpö. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, vika oli oma suosikkini! :) Kasari oli kyllä järkyttävä. Tunsin itteni oikeasti ihan joksikin vadelmaks tossa pinkissä asussa :DD

      Poista
  4. Vau mikä blogi! Ihania vaateyhdistelmiä :P "lissupuhe" laitto hykertelemään, kuullosti nii aidolta :D Vika kuva on paras, mistä noi housut on? Kelpais nääs mulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Noi ei oikeastaan oo housut vaan ihan vaan legginssit, ne on JC:stä :)

      Poista
  5. Haha! Päivää piristävä postaus. Mukava blogi sulla. :)

    http://two-hundred.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Tuo kokonaan pinkki asu... Hyrrrrr!!! (En voi sietää pinkkiä. :D) Mut toi motoristi oli rock! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli puistatuksia tossa pinkissä asussa :D Ja toi motoristi oli ehdottomasti mun suosikki! :)

      Poista